kenapa sesuatu kesalahan yang sama? adakah kerana kekurangan yang ada pada diri ini membuat hubungan jadi macam ni? apa lagi yang salah dalam hubungan kita, u? terlalu banyak persoalan yang u berikan pada i... kesakitan demi kesakitan... i tak tahu apa kurangnya i dimata u... setiap yang i buat semuanya salah... u nak apa dari i hingga u langsung tak hargai i... i sedih sangat bila hubungan kita jadi macam ni... i rase hidup i s0rang... i sunyi tanpa u... sunyi sangat tapi u bukan milik i sekarang n sampai bila2...
i d0akan kebahagiaan u... :)

6 comments:

'Akashah said...

Kesalahan yang sama berlaku disebabkan kurangnya pemahaman kita tentang kenapa ia berlaku, bagaimana ia berlaku dan apa yang kita pelajari dari perkara tersebut..=)

~♥ YuYu YaNa ♥~ said...

tp kadang2 ktew xtaw ape slh ktew...
ssh sgt nk mcari yg tbaek dlm hidup ktew kan akashah? knp?

'Akashah said...

Dalam relationship, secara asasnya, kita perlu faham keperluan bagi kedua2 gender. Wanita dan lelaki memerlukan keperluan yang berbeza dalam hubungan ini. Keperluan in perlu dipenuhi supaya hubungan yang dibina akan mencipta satu hubungan yang bermakna..

Untuk mencari yang terbaik, bagi menjawap persoalan awak itu, kita kene faham-Apakah itu yang terbaik??

Kadang kala, kombinasi dua insan yang baik tidak akan mencipta hubungan yang kukuh. Peranan pula sgt penting, tidak perlu ada 1 pihak yang memberi dan 1 pihak hanya menerima..Kedua2nya perlu jadi pemberi dan penerima

~♥ YuYu YaNa ♥~ said...

maybe benda yg terbaik kta boleh bg tok pasangan kta dia masih asa kurang...

'Akashah said...

yUYU, saya x faham..heee

Apabila kita jatuh cinta, bukan bermaksud kita perlu ada realtionship dgn org tersebut. KAlau ada, ia bukan beerti dia adaalah 'the one'..

Kadang, Allah pertemukan kita dgn seseorang dgn tujuaan khas..Selalunya ia adalah utk menyediakan insan tersebut dlm keadaan terbaik*mengubah diri dia*. Sya sendiri mengalamai kisah sebegini begitu banyak, walaupun pedih ditinggalakn tapi bangga kerena mereka akhirnya menjadi lebih baik disebabbkan pernah bersama saya, dan saya juga mendapat peluang memahami wanita dengan lebih baik..

Masing2 x rugi pape..^_^

Saya TakDok Mende... said...

wan hanya mampu tersenyum u.... bnyak nk diungkapkan... tp xperlu lah dgn kata3.. papepom... jadikan yg lepas2 sbgai ikhtibar dlm hidup u... sentiasa memandang dpn..walaupom kd2 kite mesti berpaling blkang tuk mejadi yg depan lebih terbaek.. hehehe..kelakor mmg klakor.. sbb tu wan ckp hnya mampu tersenyum... sbb senyum ubat segala mslah.. u jadilah yang terbaek walaupom perjalanan tuk jd terbaek mmg dok sbaek mane... wan doakan kebahagiaan u.. ingat... grape the best kate anis faralina.. hahaha... :)

NO COPYRIGHT . HAK MILIK YUYUYANA SAHAJA